Friday, December 4, 2009

kepada ahli2 fyth..

ok ahli2 fyth..disebabkan fana dah cakap..aku nak tambah..kalau korang x datang siap korang..tetamu jemputan adalah ateen, zaty, jul wan, aizat n lagi aku x tau (men ckp je)..di bawah terdapat detail ye..sile bace..

Event : makan
Tempat : secret recipe bb
Tarikh : 10/12/2009 (mase result kuar/aku beli hp k7701 / birthday pakwe aku wan)
Hari : Khamis (mlm bace yasin, khamis mlm jumaat)
Masa : 10am (mase kedai dah bukak) sampai bila2 aje

ok..itu je ye..sekian dari yana mz..

4 comments:

  1. yana aten bg pihak jul n zatty mintak maap yer..
    myb fana dh bgau ko..
    ak g jb ari kames sampai ahd..zati blik kg kat melaka..jul plk blik kg kat kedah..sowy yer yana..
    huhuhuu..ckp ngn bf ko happy befday..;)

    ReplyDelete
  2. owh..xpe2..bf aku lagi suke..haha

    ReplyDelete