Friday, December 4, 2009

selepas sebulan

aku tak tau mana pergi semua ahli blog nie..hahaha..cuti nie semua pun cuti.....

has kata blog kosong...g uruskan ..nanti aku dibayar..kan has? gila kentang..haha

;;aku nak cerita apalah wahai sengal2 semua, citer aku tak habis lah 1 tahun pun, kalo maw citer korg lagilah inifiniti tak habis aku menaip..haish.,.,nak citer pasal Malaysia aku boleh, tp korg nak pulak dengar...hahaha infintiti...(bertasbih dlm hati)...nak cerita pasal apa ntah? celah mana nak cari idea ( ayat para)..haha infiniti

................................................................................

aku nak kata cuti cuti nie best, semua pun berjalan...hahaha..
ingat2 cuaca hujan selalu..selamatkanlah diri anda sebelum diselamatkan..bangang je ayat ner..
geli..haha...

eh, result minggu depan...lalala
minggu depan juga ada event...yana ajak..aku tak pasti..nanti aku buat septtnya..
apa2 aku text semua...

dekat istana budaya ada 1 event..teater,,,,,,aku lupa apa nama teater..pergilah sape maw pergi.
plot cerita best..hahaha ..

dah lah x taw lah nak ckp per...sian blog aku dianak tirikan...

1 comment:

  1. teater natrah la..
    budak2 law kne blaja pasal cite natrah tu sebab pasal agama dan bangsa..tau x??
    aku tau..cume x blaja je..lala..

    haha..update la blog..aku tunggu je blog tu di update...

    ReplyDelete